Veelgestelde vragen

Onze klantenservice wilt u altijd helpen. Wij gaan altijd tot uw beschikking en reageren direct oude chat of binnen 48 uur op de e-mail.

Hulp nodig? Wij helpen je graag! 

 

1: Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dat is mogelijk

U kunt binnen 24 uur uw bestelling annuleren. Het tijdstip dat de opdracht bij Stylingpoint is binnen gekomen, hierna heeft u 24 uur om de bestelling kosteloos te annuleren. Daarna betaalt u alleen de gemaakte kosten. Waarom? De opdracht wordt direct bij een stylist neergelegd. Om aan een snelle levertijd te kunnen voldoen, zal de stylist dus snel aan het werk gezet worden. Deze tijd zal dan in rekening gebracht worden.

2: Waarom is mijn bestelling geannuleerd door stylingpoint?

Bestelling en uw gegevens komen niet overeen

Het kan zijn dat er onduidelijkheid bestaat over de opdracht. Stylingpoint neemt contact met u op, om ervoor te zorgen dat de order zo snel mogelijk een opdracht wordt.

Uw betaling is niet voltooid

Wanneer de betaling niet is voltooid, wordt er ook geen vervolg aan de opdracht gegeven.

3: Hoe ontvang ik mijn ontwerpen?

Digitaal

Stylingpoint is een digitaal interieurbureau. Wat betekent dit? Dit betekent dat wij de laagste prijs garantie hebben. U zult de 3D ontwerpen daarom digitaal via de e-mail ontvangen van ons binnen 12 werkdagen.

4: Hoe snel ontvang ik mijn ontwerp?

Binnen enkele werkdagen

De 3D ontwerpen zijn op maat gemaakt dit betekent dat wij een snelle communicatie hebben met onze stylisten en architecten. Hierdoor ontvangt u binnen 12 werkdagen het ontwerp. Mocht het zo zijn dat een ontwerp meer aandacht verdiend, wordt er eerst contact opgenomen met de opdrachtgever. Wij zullen dan samen met u overleggen over de eventueel langere levertijd.

5: Is het mogelijk om vandaag een ontwerp te bestellen?

Vandaag bestellen, morgen in huis

Vandaag bestellen, morgen in huis is ook van toepassing op Stylingpoint. Echter moet er alvorens eerst contact opgenomen worden met Stylingpoint. Er zullen extra kosten aan verbonden zijn.

6: Ik heb een verkeerd ontwerp ontvangen

Neem direct contact op

Het kan zijn dat u de verkeerde ontwerpen heeft ontvangen. Wanneer dit het geval is, neem dan binnen 24 uur contact met ons op. Wij zullen ervoor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk opgelost wordt.  

7: Wilt u uw bestelling wijzigen?

Dat is mogelijk

Het is mogelijk om uw bestelling te wijzigen. Doordat wij een snelle communicatie hebben met de stylisten moet dit binnen 24 uur gebeuren. Wilt u eventueel later iets wijzigen is dit ook mogelijk maar neem even contact op met ons. Ingrijpende veranderingen kunnen kosten met zich meebrengen na de deze 24 uur.

8: Is het mogelijk om op factuur te kopen?

Bedrijven kunnen op factuur factureren

Het is mogelijk om bij Stylingpoint als bedrijf ontwerpen te laten maken. De mogelijkheid is er dan om binnen 12 werkdagen te betalen. Zodra het ontwerp en onze diensten er op zitten, gaan deze 12 werkdagen in.

9: Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Nee

Stylingpoint heeft de laagste prijsgarantie doordat u vooraf betaald kunnen wij ervoor zorgen dat wij u de laagste prijsgarantie kunnen bieden. Wanneer u achteraf wilt betalen kunnen wij dit niet meer garanderen.

10: Is het mogelijk om het ontwerp te retouneren?

Een ontwerp kunt u niet ruilen

Bij diensten heeft u recht op bedenktijd namelijk 14 dagen. Doordat onze standaardlevertijd 12 werkdagen is, ziet u hiermee van de wettelijke bedenktermijn af. Echter heeft Stylingpoint ervoor gezorgd dat u alsnog een bedenktijd heeft van 24 uur als extra klantenservice. De dienst is namelijk al klaar na deze 14 dagen waardoor wij dit niet kunnen garanderen. Wanneer een dienst is uitgevoerd kan deze dan ook niet geruild worden. De dienst is al voldaan en daar dient betaald voor te worden.

11: Heb ik garantie op mijn ontwerp?

Ja

Stylingpoint biedt de laagste prijsgarantie en dat al haar klanten 100% tevreden zullen zijn en 100% is 100%. Wij zullen er dan alles aan doen om een probleem op te lossen. Tevreden klanten is het belangrijkste voor ons! Meld het wel binnen 24 uur dat u niet tevreden bent over uw ontwerp, dan kunnen wij dit zo snel mogelijk oplossen voor u.

12: Wat is het garantiebewijs bij Stylingpoint?

Bevestiging per email

Wanneer u een bestelling plaatst ontvangt u een bevestiging in uw e-mail. Dit is uw garantiebewijs.

13: Het ontwerp komt niet overeen met de werkelijkheid

Afwijkingen

Wanneer het ontwerp dusdanig afwijkt dat het niet toe te passen is op uw ruimte, bent u niet tevreden en zullen wij het voor u oplossen.

14. Heeft u een klacht?

klachten

Heeft u na contact met onze klantenservice nog een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 020 - 370 55 95 (lokaal tarief), of een e-mail te sturen naar klantenservice@stylingpoint.nl

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij uw vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

- Ordernummer

- Naam en adres gegevens

- Klacht

Je kunt je klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
Stylingpoint
Postbus 601
1250 AP Laren 
Nederland

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we uw een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

Vindt u dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, dan kunt u  contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

U kunt ook uw klacht aanmelden via het ODR platform de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.

 

Bedrijfsgegevens

Stylingpoint
Postbus 601
1250 AP Laren

020 - 370 55 95

KvK-nummer: 66532531
BTW-identificatienummer Nederland: 207789617B02

(IBAN) rekeningnummer: NL30ABNA0440940583

Kwetsbaarheid melden

Kwetsbaarheid gevonden?  Meld het ons